Advertisement

Froze - Alleen Brieven (Ottosessie#12)

Froze - Alleen Brieven (Ottosessie#12) Ik ben onderweg. Na een periode van muzikale stilte drop ik in september mijn eerste nieuwe single. Maar aangezien het doel even belangrijk is als de weg er naar toe, kan ik u alvast vertellen dat de weg naar mijn bestemming loopt door de straten van Brussel. Over de bruggen, onder de tunnels en langs de grote boulevards van onze Europese hoofdstad.
Gedurende juni, juli en augustus zal ik elke week een nieuwe track brengen, live vanuit de wagen. 3 maanden, 12 clips en 9000 kilometer op de teller: Ottosessies!

Performance: Froze
Beat/productie: Emilio
Camera: Otis Weewauters en Amar Fertin
Directed and edited: Otis Weewauters

VOLG FROZE






VOLG EMILIO



Froze,friggedie froze,Ottosessies,Ottosessie,Jacques Brel,Studio Brussel,Stubru,De Nieuwe Lichting,Emilio,

Post a Comment

0 Comments