Advertisement

SPISER BARE MILITÆRMAT| FELT MAT I 24 TIMER!!

SPISER BARE MILITÆRMAT| FELT MAT I 24 TIMER!! Velkommen til en ny 24 timersvid på kanalen! I dagens video får du se at jeg spiser bare militærmat/felt mat i 24 timer...:)

Anbefalt Aldersgrense: A

Sponsor/Samarbeid:

Misbetta@hotmail.com



SEND MEG POST!

Betina Reine

Postboks 19

3199 Borre



Musikken jeg bruker i videoene mine er hentet fra:

www.epidemicsound.com



ღ Andre sosisale medier du finner meg på:

★ Merch:

★ Facebook:

★ Twitch:

★ Instagram:

★ Twitter:

★ Snapchat: Misbetta

──────▄▀▄─────▄▀▄

─────▄█░░▀▀▀▀▀░░█▄

─▄▄──█░░░░░░░░░░░█──▄▄

█▄▄█─█░░▀░░┬░░▀░░█─█▄▄█

PS4,gaming,spill,youtubegamer,norway,PCgamer,Misbetta,Youtubegaming,Gamer,Norsk,felt mat,militærmat,smakstest,smaker på,smakstester,norsk vlog,24 timers video,spiser bare i 24 timer,24 timer utfordring,24 timers misbetta,smaker på militærmat,juLaften,julegaver,søster,tvillingsøster,vlog,julevlog,ribbe,steker ribbe,energydrikke,energy,proteinbarer,proteinbar,24 challenge,

Post a Comment

0 Comments