Advertisement

Jak vypadá obchod THE ORDINARY v San Franciscu? +HAUL

Jak vypadá obchod THE ORDINARY v San Franciscu? +HAUL Jak vypadá kamenná prodejna The Ordinary v San Franciscu? Respektive obchod Deciem? Byla jsem zklamaná? Co jsem pořídila? Narazit na kamenné prodejny Deciem je téměř nadliský úkol, protože se nachází ve světě pouze na pár místech. A já jednu z nich navštívila a pokoupila nějaký nezbytnosti! 🙂 Takže nožky nahoru, kafčo a jdeme na to! Užijte si videjko 😗

Ranní a večerní rutina s The Ordinary od Katky Zrkadielko:



Balůův kanál BALUMINATI -
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
[ MOJE KNIHY + MERCH LIVE MORE! ]
►►►
▬▬▬▬▬
[ ODKAZY ]
► blog:

► facebook:
► youtube:
► twitter:
► instagram:
► instagram:
---
Stahování videí z YouTube kanálu "Pipinění" je bez písemného svolení autora zakázáno.

levné nákupy v usa, levné nákupy v americe, nákupy oblečení v usa, nákupy oblečení v americe, americké obchody, obchody v usa, obchody v americe, usa obchody, levné nákupy oblečení, levné nákupy, levné oblečení, marshalls, outlet, outlet usa, outlet amerika, outlety v usa, outlety v americe, americké outlety, haul, livemore, live more cz, terka a balů, haul levných hadříků, haul hadry za pár doláčů, luk buk, walmart, haul walmart, victoria's secret

-~-~~-~~~-~~-~-
Určitě mrkni na moje nový video!!!: "Vlasová kosmetika v Americe - Co používám? (Walmart)"

-~-~~-~~~-~~-~-

levné nákupy v usa,levné nákupy v americe,nákupy oblečení v usa,nákupy oblečení v americe,americké obchody,obchody v usa,obchody v americe,usa obchody,levné nákupy oblečení,levné nákupy,livemore,live more cz,terka a balů,péče o pleť,moje péče o pleť,skin care,pece o plet,moje pece o plet,the ordinary,the ordinary san francisco,san fracisco,san francisco usa,kosmetika the ordinary,deciem,deciem san francisco,obchod the ordinary,skincare haul,niod,

Post a Comment

0 Comments