かれとのインタビューでは、多くのものについて話せました:
✔️顧客が不満な時どうやって落ち着かせますか?魔法な方法がありますか?
✔️サイトで聞かれる質問とSNSで聞かる質問は異なりますか?
✔️Platinumのウェッブサイトの質問に答えると、またはFacebookページの質問に答えると、どちらが難しいでしょうか?
弊社のYouTubeチャンネルではQDAO、USDQ、KRWQなどのブロックチェーン業界に関する最新ニュースをアップしますので、必ず登録ください!
Denis Fedorenko is our Japanese language support manager.
During this interview we discussed a lot.
✔️How does he calm clients down when they are not happy with something? Is there any magical template?
✔️Do the questions on site and social media differ?
✔️What is more difficult? To answer questions on our site site or on Facebook?
Subscribe to our channel and you won’t miss any latest news about QDAO, USDQ, KRWQ, blockchain, etc and many more!
#qdao #platinumqdao #team
0 Comments