Advertisement

TESTUJĘ NA SOBIE BUBLE POLSKICH BEAUTY YOUTUBEREK! P.S. MAM NOWE WŁOSY❤️

TESTUJĘ NA SOBIE BUBLE POLSKICH BEAUTY YOUTUBEREK! P.S. MAM NOWE WŁOSY❤️ Zachęcam do subskrybcji mojego kanału
Zapraszam na mój Instagram @houseofmakeup_ms
Kontakt: biuro.houseofmakeup@gmail.com

Kochani! Zapraszam Was na nowy film, w którym testuję na sobie kosmetyki, które nie sprawdziły się moim koleżankom po fachu :) To było dla mnie ciekawe doświadczenie, bo jak wiemy - kosmetyki mogą się różnie sprawdzać w zależności od potrzeb, skóry i upodobań :) Zobaczcie jak wyszło u mnie - miłego oglądania! ❤️

Testowane kosmetyki:

Paleta cieni do powiek Huda Beauty The New Nude Palette - Adrianna Grotkowska -

Liner NYX Vivid Brights Escape - Katosu -

Tusz do rzęs Pierre Rene Longlash Mascara - Marietta Makeup Studio -

Podkład Urban Decay All Nighter 6 - lamakeupebella -

Korektor Kat Von D Lock it Creme Concealer Medium Warm 27 i White Out - Maxineczka -

Rozświetlacz Makeup Revolution Jelly Highlighter Prestigious - Kitulec Kate -

Puder Fenty Beauty Blotting Powder - DiM Agnieszka Janoszka -

Puder brązujący Too Faced Chocolate Gold Soleil - KlaudiaCukierPuder -

Płynna szminka do ust Kat Von D Everlasting Liquid Lipstick Lolita - Zmalowana -

makeup,makijaż,makijaz,makeup tutorial,makijażystka,wizażystka,wizażysta,house of makeup,house of makeup małgorzata smelcerz,houseofmakup,małgorzata smelcerz,gosia smelcerz,smelcerz makijaż,małgorzata smelcerz-kubicz,adrianna grotkowska,maxineczka,lamakeupebella,dim agnieszka janoszka,katosu,marietta,klaudia cukierpuder,test kosmetyków,test bubli,buble kosmetyczne,najgorsze kosmetyki,kosmetyki,uroda,lifestyle,kitulec,zmalowana,youtube video,youtube makeup,

Post a Comment

0 Comments