Advertisement

HOW MANY EARS DOES SHE HAVE? Project Feline Indie Game Developer Q&A

HOW MANY EARS DOES SHE HAVE? Project Feline Indie Game Developer Q&A PLAY THE PROTOTOYPE:
Support on Patreon:
Join the Community Discord:

How many ears does Gabriella really have? Find out in this video! Today I answer your community questions from my YouTube comments and Discord server about indie game development, and my upcoming game, Project: Feline!

Q&A playlist:

Follow @raymondafcripps
Facebook:
Instagram:
Twitter:

My Games
Itch:

My Art
ArtStation:
DeviantArt:

My Music
Bandcamp:
SoundCloud:

Thumbnail fan art by Ahoge

#indiegame #gamedev #qna

game development,indie game development documentary,indie game dev q&a,indie game developer q&a,indie game developer story,indie game developer interview,indie developer,how to make indie games,indie game dev log,indie game devlog,indie gamedev,indie game dev,game development for beginners,character design tutorial photoshop,3d modeling,anime character blender,indie game development,game devlog,indie game,game design,unreal engine,q&a,cat girl animes,

Post a Comment

0 Comments