Advertisement

OYUNCAK MAKİNESİNDE 5 TL' YE 500 TL' LİK TABLET ÇIKARMAK !!

OYUNCAK MAKİNESİNDE 5 TL' YE 500 TL' LİK TABLET ÇIKARMAK !! Ben Duygu Köseoğlu bu videoda oyuncak makinesinde 5 tl ye 500 tl lik tablet çıkarmak nasıl olurmuş şimdi izliyoruz ilk başlarda şansım pek iyi gitmese de sonralarda iş değişiyor e box makinesi denemezsek olmaz tabii !

Video Acarloft Funloft ta çekilmiştir:

Bu videoların devamının gelmesini istiyorsanız "beğeni" ve "yorum" yapmayı unutmayın!

Kanalıma "ABONE" olmayı ve bildirimlerin gelmesi için "ZİLİ" (🔔) açmayı unutmayın...

ABONE OLMAK İÇİN;


Kesinlikle izlemeniz gereken eğlenceli videolarım;

ANNE OLDUM !! (BÜYÜK SÜRPRİZ)


BİR GÜNLÜĞÜNE STARBUCKSTA ÇALIŞTIM HER ŞEYİ YAPTIM !


DUYGU DURUM : Linç, Dolar, Şarkı, Oyun, Gezi, Mervan Tepelioğlu


SOHBETLİ ÇILGIN BAHAR ALIŞVERİŞİM !! (BERSHKA, H&M, TWIST, KİTAP, DİZİ)


ARAZİ ARACINI DEREYE SAPLADIM! (ARAÇ YANDI!)


100 KAT FONDÖTEN SÜRDÜM !!!


DUYGU KÖSEOĞLU İLE BİR GÜN 24SAAT


GÜLERSEN, KAYBEDERSİN!! | w/ Onur Turgut (HER ŞEYE EVET DEME CEZALI!)


DÜNYA'NIN EN EN ACI BİBERİNİ YİYEREK SEVGİLİMİN BABASINI ARADIM!! (TELEFONU YÜZÜNE KAPATTIM)


ARABANIN ALTINA SERT VE YUMUŞAK ŞEYLERİ KOYARAK EZDİK! | ÇILGIN DENEY



Beni Buralardan da takip edebilirsin:

INSTAGRAM ►
CANLI YAYIN ►
FACEBOOK ►
TWITTER ►


#DuyguKöseoğlu

duygu köseoğlu,oyuncak makinesi,oyuncak araba,oyuncak ayı,5 tl,500 tl,5 tl yemek,5 tl şans,şans oyunu,tablet,samsung tablet,çıkartmak,çıkarmak,eğlenceli komik videolar,komik videolar,yeni video izle,video izle,box makinesi,box makinesi rekor,şans oyunları,oyuncak,makinesinde,tablet çıkarmak,eğlence,komik anlar,duygubie,türkiye,challenge,komik,şans,

Post a Comment

0 Comments