Advertisement

Z enostavimi tehnikami kreativnega razmišljanja do novih idej [POINT OUT Weekly #96]

Z enostavimi tehnikami kreativnega razmišljanja do novih idej [POINT OUT Weekly #96] Kako kreativen proces narediti še bolj učinkovit in kako priti do še boljših idej? S tehnikami kreativnega razmišljanja. Nekaj najpreprostejših ti želimo predstaviti v tem pogovoru.

Če si kreativec že sam po sebi, ti bodo tehnike pomagale, da boš razmišljal še širše in se porinil dodaten korak naprej - do boljših idej - kasneje pa znal ideje bolje selekcionirati. Dale ti bodo fokus in proces bo tako hitrejši.

Če pa si naravno logik, pa te bodo te metode izurile, da boš tudi sam lahko razmišljal bolj z "desno stranjo možganov".

Vsebina oddaje:
0:55 - Kaj je kreativnost in ali se je da priučiti?
3:25 - Brainstorming kot sinonim kreativnega razmišljanja - je res?
8:17 - Kako poteka metoda 635?
10:23 - Kaj je tehnika prisiljene analogije?
12:23 - Kaj je Lego Serious Play in za kaj se lahko uporablja?
15:03 - Kako kreativnost še osebno pospešiti?

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- TEDxStanford: Want to be more creative? Go for a walk (
- Stanfordova raziskava o hoji in kreativnosti (

O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

digital marketing,marketing,advertising,oglaševanje,kreativni koncept,kreativnost,creativity,kreativno razmišljanje,creative thinking,oglaševalski festival,sof,mladi kreativci,kreativni direktor,komunikacijska strategija,kreativna strategija,metode kreativnosti,tehnike kreativnega razmišljanja,kako do poslovnih idej,generating ideas,kako do pravih idej,best advertising,best campaigns,oglaševalske kampanje,best advertising campaigns,marketing strategy,

Post a Comment

0 Comments